شهردار مهریز در جمع خبرنگاران :

 من باید اقرار کنم که اصلاح ورودی مهریز خواسته مسؤولین اصلی این شهر نیست.

مهریز -سرپرستی یزدفردا :علیرضا ابویی در جمع خبرنگاران این شهرستان گفت: طی یک سال و نیم گذشته کارهای بسیار زیادی انجام داده‌ایم ولی به هیچ عنوان در مورد مثبت یا منفی بودن این کارها نظر نمی‌دهیم و نظر نهایی در مورد عملکرد شهردار و مجموعه شهرداری را به عهده خود مردم می‌گذاریم، آنها بهتر از هر کس می‌توانند در این زمینه قضاوت کنند.
به گزارش آخوندی  خبرنگار یزدفردا :شهردار مهریز گفت: دیدگاه اصلی همه مسؤولین شهر باید عمران و آبادنی مهریز باشد كه اگر غیر از این باشد حاصل تلاش هر کس که بخواهد گامی در جهت پیشرفت این شهر بردارد، موثر واقع نمی‌شود.

وی افزود: به عنوان شهردار وقتی در جمع شهرداران دیگر صحبت از احداث 12 میدان در طول مدت یک سال میکنم آنها تعجب می‌کنند که با چه امکاناتی و با چه نیروی و بودجه‌ای به چنین کاری دست زده‌ایم ولی این کار از نظر من کار بسیار کوچکی است ما باید کاری کنیم که مشکلات این شهر ریشه‌ای حل شود.
ابویی تصریح كرد: با توجه به پتانسیل‌هایی كه در مهریز وجود دارد، بزرگترین سرمایه این شهرستان مردمانش است كه لایق بهترین‌ها هستند، لازمه پیشرفت مهریز این است که مسؤولانش دست در دست هم برای این شهر گام بردارند نه اینکه هر کدام ساز خود را بزنند.
شهردار مهریز با اشاره به طرح نیمه رها شده ورودی مهریز گفت: باید روزی واقعیت در مورد ورودی گفته شود و اکنون در جمع شما اصحاب رسانه این روز فرا رسیده، من باید اقرار کنم که اصلاح ورودی مهریز خواسته مسؤولین اصلی این شهر نیست. ابویی تصریح کرد: سالهاست که مشکل ورودی مهریز حل نشده باقی مانده و چهره‌ای بد برای این شهر در بین مسافران بر جا گذاشته و جای تاسف دارد که من بگوییم به عنوان شهردار و یک شهروند مهریزی هفته گذشته به دلیل گنگ و نامشخص بودن ورودی، اشتباهی از ورودی 3 کیلومتر رد شدم.
وی افزود: چرا باید مسؤول شهر ورودی باغ شهر استان را گم کند و اشتباهی از محل دیگری وارد مهریز شود. از همه مهمتر اینکه نام ولایت را بر روی این ورودی گذاشته‌اند، این نام به قدری شان و منزلت دارد که اصلا در خور ورودی بی سرانجام ما نیست، ما تا کی باید به مردم در مراسم مختلف وعده وعید بدهیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به میزان درآمد شهرداری گفت: شهرداری مهریز ماهیانه 50 میلیون تومان درآمد دارد و این در حالیست که 100 میلیون تومان هزینه دارد که در واقع درآمدی ندارد و این مشکلات مالی دلیل عمده کندی روند طرح‌های عمرانی در مهریز است.


یزدفردا


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا